Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Kάν' το... Και δεν θα σου το συγχωρήσω ποτέ.


Κάν' το... Και μια ζωή θα σου το κρατάω
Θα σου το λέω κάθε φορά που θα επιστρέφεις
Σου τ' ορκίζομαι...

Τι σημασία έχει να μας ενώνουν κάποια πράγματα
Όταν μας χωρίζουν άλλα τόσα..;
Τι σημασία έχει να ξέρω ότι ζεις
Όταν δεν πρόκειται ποτέ σου να πεθάνεις..;

Κάν' το... Και μέχρι να πεθάνω θα το θυμάμαι
Στην καρδιά μου όλα θα τα σβήσω
Και θα κρατήσω μονάχα αυτό...

Κάν' το... Και σου το υπόσχομαι δεν θα στο συγχωρήσω
Μέχρι να πεις "κύμινο" θα σ' έχω μισήσει
Θα σ' έχω κλειδώσει στον πάτο της υπόληψής μου...

Κάν' το... Τι περιμένεις;
Κι ύστερα θα το μετανιώσεις
Στ' ορκίζομαι πως θα 'ρθει η μέρα που θα ευχηθείς ποτέ να μην είχε συμβεί...

Κάν' το... Και δεν θα υπολογίσω τίποτα!
Ούτε αναμνήσεις, ούτε γέλια, ούτε τη θάλασσα
Δεν θα προλάβει ούτε το κύμα να σκάσει πριν διαλύσω τον ορίζοντα...

Κάν' το... Κι ύστερα... καλή αντάμωση!
Δεν θα 'ρθει ούτε μια στιγμή στον χρόνο
Που θα πω πως σε δικαιολογώ έστω και λίγο...

Τι σημασία έχουν τα χρόνια που πέρασαν
Όταν το σήμερα είναι αυτό που είναι..;
Τι σημασία έχουν παλιά χαρτιά και ένα παγκάκι
Όταν εσύ πρώτος γκρέμισες τα όρια..;

Κάν' το... Και σου το υπόσχομαι, θα μείνεις μόνος σου
Θα μείνεις να θυμάσαι τα όνειρα που δεν πραγματοποίησες
Θα μείνεις με τον εαυτό σου κι ένα πακέτο τύψεις...

Κάν' το... Κι εγώ η ίδια θα βρω τον Θεό για να σε τιμωρήσει
Θα συμμαχήσω με τη μοίρα σου και τον ουρανό
Θα σ' αναγκάσω να σιχαθείς τον εαυτό σου...

Κάν' το... Είμαι έτοιμη
Θα βρω το σύμπαν για να σου καταστρέψει τη ματαιοδοξία
Θα βρω τον ήλιο για να σβήσει έξω από το σπίτι σου...

Θα βρω τη θάλασσα για να σε πνίξει πριν καν την πλησιάσεις
Θα βρω τα σύννεφα να βρέχουν μέρα-νύχτα από πάνω σου
Θα βρω εκείνη που αγαπάς για να επιβεβαιώσω την αδιαφορία της...

Κάν' το... Και θα το μετανιώσεις
Θα στο χτυπάω με την κάθε ευκαιρία
Ποτέ μου δεν θα σταματήσω, σου τ' ορκίζομαι...

Κάν' το... Και θα 'ρθει η μέρα μετά από χρόνια
Που θα σε βρω κάπου εκεί έξω
Μονάχα για να στο θυμίσω...

Κάν' το... Και υπόσχομαι ποτέ να μην σε συγχωρήσω...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου