Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Το βασικό ερώτημα



Φεγγάρι μου, δεν μ' αγαπάς
Όλα τα είπες με τις κοφτερές άκρες των κινήσεών σου
Το 'πε το πιάνο που 'χε απόψε άλλο άκουσμα
Το 'πε η ηχώ της αδυσώπητης φωνής σου
Κάποια μεσάνυχτα. 

Αγάπη της ζωής μου, με ξέχασες
Δεν έχω τι άλλο να πω
Καθώς περπατώ στα ίδια σοκάκια που 'χουν ακόμα νωπές 
Τις απαλές πατημασιές των αναμνήσεών μας
Κι αναρωτιέμαι: Εσύ γιατί δεν μ'αγαπάς;

Μοιάζει αστεία σκέψη, παιδική
Μα σκέψου:
Όλα όσα περάσαμε, μαζί τα νιώσαμε
Όλα όσα μας συνέβησαν, το ίδιο τα αισθανθήκαμε
Εγώ γιατί θυμάμαι κι εσύ ξέχασες;

Εγώ γιατί αγαπάω;
Και το βασικό ερώτημα δεν είναι αυτό
Αλλά: Εσύ γιατί δεν μ'αγαπάς;
Λύσε μου αυτή την απορία
Κι ύστερα σου επιτρέπω να με ματώσεις πάλι με τις λέξεις σου.

6 σχόλια:

  1. Yπέροχη ανάρτηση για άλλη μια φορά!
    Μελαγχολικό,νοσταλγικό,γεμάτο 'σημάδια' που δε λένε να φύγουν απ'το σώμα και την καρδιά.
    Μα μου 'ρχεται στο μυαλό ο στίχος του Εγγονόπουλου:
    "Ν' αγαπιέσαι ή ν' αγαπάς; Ν' αγαπώ."

    Καλή συνέχεια στα ταξίδια του μυαλού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Lvi Curlyhaired...

      Σ'ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τα όμορφα λόγια σου! Υπέροχος ο συνειρμός με τον στίχο του Εγγονόπουλου...

      Καλό σου απόγευμα
      Τα λέμε σύντομα

      Διαγραφή
  2. Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν -καλη εβδομαδα με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!Yπεροχη η αναρτηση σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...

      Σ'ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τις ευχές σου και ανταποδίδω! Μακάρι αυτό το φθινόπωρο να φέρει στην καρδιά μας τη ζεστασιά που τόσο άκαρδα μας στέρησαν οι μήνες που πέρασαν - για όσους τουλάχιστον το ένιωσαν αυτό.

      Καλό σου βράδυ και καλό ξημέρωμα
      Τα λέμε σύντομα

      Διαγραφή