Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Αθώος ένοχος - Ρένα Πετροπούλου Κουντούρη


Ζεις στερημένος από την ηδονή της αμαρτίας.
Του πάθους, του άνομου.
Στην κρύα, επίπεδη καθημερινότητά σου
μπορείς ακόμα να ονειρεύεσαι.
Σημάδι ότι είσαι ζωντανός.

Ήθελες να ζήσεις ένα μεγάλο έρωτα
πριν γείρεις απ' τα χρόνια
όπως οι ήρωες στα μυθιστορήματα
όπως οι μελαγχολικές αέρινες γυναίκες
στο σινεμά.
Ήθελες τόσο να γίνεις ένας αθώος-ένοχος.
Να ψιθυρίζεις δήθεν συντετριμμένος

«Λυπάμαι τόσο,
δεν έπρεπε,
ήταν πάνω απ' τις δυνάμεις μου ...»

Να λυπάσαι τον εαυτό σου;
Όχι.
Να πανηγυρίζεις τον εαυτό σου.

Ήθελες ν' αποκτήσεις
ένα μπλε σημάδι στο λαιμό
ίχνος από ένα "λάθος"
που ποτέ δεν διαπράχτηκε.

Δαγκωματιά ενός ενείπωτου πόθου
ενός σπασμού
μιας δόσης από ένα μικρό θάνατο.
Ήθελες ...

«Ήταν ωραίο όσο κράτησε».
«Παρακαλώ ... τους τίτλους τέλους...»


2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ Ναταλία μου, που επέλεξες δυο μου ποιήματα για να τα αναρτήσεις στο πολύ όμορφο και ιδιαίτερο μπλογκ σου.Είναι τιμή μου. Γράψε μου , αν θέλεις, μια διεύθυνση για να σου στείλω τις ποιητικές μου συλλογές. Να είσαι πάντα καλά κ να μας χαρίζεις επιλεγμένους στίχους ανείπωτης τρυφερότητας...renapetropoulou@gmail.com

    Ρένα Πετροπούλου Κουντούρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετροπούλου Κουντούρη Ρένα...

      Εγώ σας ευχαριστώ πολύ, είναι τιμή μου! Σας έχω στείλει στο email, ώστε να μου στείλετε τις ποιητικές σας συλλογές! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα...

      Καλή σας μέρα και να συνεχίσετε να γράφετε τόσο μοναδικά όμορφα!

      Διαγραφή