Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Συμπληρώνοντας προτάσεις...



Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι μήπως μια μέρα με ρωτήσουν
πόσες φορές αγάπησα
και απαντήσω "Μία"...

Στο σήμερα ψάχνω να καταλάβω πώς γίνεται ένας άνθρωπος
να πέσει τόσο έξω;

Ένα μικρό βιογραφικό μου μάλλον θα μιλούσε περισσότερο
για 'σένα...

Μία βόλτα στην παραλία μάλλον δεν είναι αρκετή
να σου θυμίσει τις υποσχέσεις
που μάλλον θολωμένος έδωσες...

Με πνίγει το παράπονο
τόσο,
σχεδόν όσο σε έπνιγε κι εσένα η αγάπη μου...

Θα σε φωνάζω θάνατο,
έτσι, γιατί μου πήρες τη ζωή μου...

Προσεύχομαι για να είσαι καλά,
μα τελικά δεν σε φοβάμαι εσένα!

Λυπάμαι που σε πίστεψα...

Το λάθος μου ήταν που σε αγάπησα...

Σκέφτομαι τι να σου πάρω
στη γιορτή σου δώρο
μπας και με θυμηθείς...

Ένας καφές και μια αγκαλιά
είναι όλα όσα δικαιούμαι
από 'σένα
κι ακόμα περιμένω...


Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι μήπως μια μέρα με ρωτήσουν
πόσες φορές αγάπησα
και απαντήσω "Μία"...


Λοιπόν,
θυμάσαι που μου 'πες
πως σου 'κλεινα το δρόμο
για το όνειρο;
Φαίνεται μάλλον πως δεν έφταιγα εγώ!

6 σχόλια:

  1. καλο μηνα Ναταλια!! :)
    να πανε ολα καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηλία μου...

      Καλό μήνα και σε 'σένα...
      Για 'μένα βέβαια είναι μήνας γεμάτος... πανεπιστήμιο!!

      Τα λέμε σύντομα, καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
  2. Μπορει, αυτος ο κοσμος να ειναι η κολαση καποιου αλλου πλανητη.
    Εδω Prodigy μα οχι η μπαντα, απλα εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Prodigy...

      Μπορεί, ποιος ξέρει..; ;-)

      Καλό σου βράδυ και καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  3. Ρε, έχουμε τηλεπάθεια μάλλον! Κάτι τέτοια σκεφτόμουνα χθες και έκαιγα το κεφάλι μου. Σήμερα τα έγραψα κιόλας... Καλό μήνα κι από μένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή