Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Σιγά το πράγμα!



Σιγά το πράγμα!
Ήσουν απλώς ο άντρας που διάλεξε η καρδιά μου.
Τίποτα σπουδαίο.
Κοιμήσου ήσυχος εσύ.

Μονάχα αν καμιά νύχτα η σιωπή σου σε ρωτήσει
Πού στο καλό σε ωφέλησε
Και δεν την αποχωρίζεσαι ποτέ
Θα 'θελα να 'μαι κι εγώ εκεί να δω
Τούτη την άκρως εγωκεντρική σου απόκριση
Μήπως και καταλάβω
Ποιος τέλος πάντων είναι αυτός ο άντρας
Που τόσο απαράδεκτα ερωτεύτηκα.

Αν και ξέρω,
Τίποτα αινίγματα θα ξεστομίσεις μονάχα
Κάνα-δυο γρίφους
Για τις αμετάβλητές σου επιλογές
Τις μυστικοπαθείς σου τάσεις
Και τα μετανιωμένα λόγια σου.

Σιγά το πράγμα!
Προς τι να θορυβηθείς;
Επειδή και τ'αστέρια χαμηλώναν
Μπροστά στη λάμψη
Της δικής μου αγάπης;
Επειδή και τα παραμύθια υποκλίνονταν
Μπροστά στην επίδραση
Του δικού σου ψέματος;
Τίποτα σπουδαίο.
Επειδή έχασα για πάντα
Τον άνθρωπο του κόσμου μου;
Έτσι κι αλλιώς
Ζει και μισός ο άνθρωπος
-Αποδεδειγμένο τούτο-
Σιγά το πράγμα!

Στο κάτω-κάτω
Δεν φταις εσύ για την πρόωρη μυωπία της δικής μου καρδιάς!
Τόσο τυφλή και δαύτη που δεν είδε
Τα πιο φανερωμένα κι έκδηλα
Οφθαλμοφανή κι εξόφθαλμα!
Τι φταις εσύ
Που όταν εγώ γεννήθηκα
Οι Μοίρες τρύπησαν το στέρνο μου
Κι όπως έκανε ο Οδυσσέας στον Κύκλωπα Πολύφημο
Το τύφλωσαν κρυφά;

Τόση αγάπη που και τ'αστέρια χαμηλώναν.
Τόσο ψέμα που και τα παραμύθια υποκλίνονταν.

Σιγά το πράγμα!
Είσαι απλώς ο άντρας που διάλεξε η καρδιά μου.
Τίποτα σπουδαίο.
Κοιμήσου ήσυχος εσύ.

6 σχόλια:

  1. πανέμορφο..οι καρδίες μας να βασανίζονατι στο πέρασμα των χρόνων και εκείνοι να κοιμούνται ήσυχα και ζεστά.και ας κρυώνεις μόνη στους χειμώνες που δεν επέλεξες να ζήσεις προσπαθώντας να λύσεις το αινιγματικό υφος και τη σιωπή τους με τέτοια μανία λες και ειναι εξίσωση τετάρτου βαθμου και θα ακόυσεις και μπράβο για το κατορθωμα σου..πως κοιμόυνται ήσυχοι?.. την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελέ...

      Τι όμορφα κι αληθινά τα λόγια σου!

      Τι φταίμε εμείς που αγαπάμε; Μονάχα εμείς τελικά δεν κοιμόμαστε ήσυχοι...

      Καλή σου μέρα, σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Και το χειρότερο είναι όταν αυτός ο άνθρωπος που-ευτυχώς και δυστυχώς-είναι ο άνθρωπος σου..το άλλο σου μισό να λέει"Σιγά το πράγμα..η ζωή προχωράει και εσύ θα προχωρήσεις"
    Δεν είναι τόσο εύκολο για όλους..
    Ελεαννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβή μου Ελεάννα...

      Αυτά τα λόγια τα ξεστομίζουν μονάχα εκείνοι που δεν ένιωσαν ποτέ... (Θα 'ρθει - μάλλον - και γι'αυτούς η ώρα.)

      Σε φιλώ, καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  3. 'Μερικά πράγματα, καστανά μου μάτια, απλώς δεν πετυχαίνουν. Λυπάμαι..'-Νατ-
    Εδω Prodigy. Οχι η μπαντα, απλα εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Prodigy...

      Σ'ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για τον χρόνο που αφιερώνεις στο blog μου!!

      Καλό σου βράδυ και καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή